SecretH

This is a secret acount about everything from fashion, tv-series, food and gossip !

Benefit

Publicerad 2015-08-20 14:30:13 i Allmänt,

Hello! Asså varje dag ser jag youtubers som använder sig av benefit och alla säger att det är ett så sjukt bra märke! Ska testa på det nu under hösten och vintern tror jag, och här är några produkter jag har hört ska vara väldigt bra! Inklusive mascaran men tyckte det räckte med 4 bilder ! 

Då har vi primern som nästan exakt alla har, alltså man ser den ÖVERALLT! 
Sen är det deras gimme Brow (vet ej hur man stavar), alltså den är ju nästan identisk till maybelines men vissa säger att denna har bättre kvalité! 
Åh deras Boi-ing concealer har Jag sett reviews på och det ser så perfekt ut! Flawless! <33 
Sen sist men inte minst, deras hola bronzer, okej alla känner till den, alla har nästan haft den/har den, men Jag har den inte och det är frustrerande för jag vet hur bra den är!! 

Aja det var allt för nu 
Kisses and Hugs SecretH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela