SecretH

This is a secret acount about everything from fashion, tv-series, food and gossip !

Favorit sidor

Publicerad 2015-08-22 11:00:45 i Allmänt, parfymer,

Hello, Jag vill gärna dela med mig av 4 av mina favorit sidor, finns så många fler men det är dem här Jag mest kollar på om dagarna! 

Först har vi då "Polyvore", dem har allt från smink till kläder och smycken! Det finns massor med olika märken från Jeffrey Campbell till Michael Kors. 
PINTEREST vet ju nästan alla vad det är för någon, det finns olika skönhetstips, modetips t.ex. Outfits, allt från mode till fitness! Och du kan lägga till varje sak du ser till din egen profil och dela med dig av det, och du kan även lägga ut egna saker ! 
WISH är samma app som Cute bara ser att Cute bara har skönhetsartiklar, Wish har skönhet, mode, heminredning, roliga prylar för allt o ingenting. Häftiga mobilskal och tillbehör har dem oxå! 
CRAYCRAY, ja alla måste väl känna till den sidan? Borstar, smink, hår, naglar , tvål, handsprit och allt sånt! En väldigt smidig sida att shoppa på helt enkelt! 

Det var allt för nu, kolla gärna in någon av dem här sidorna ! 

Kisses and Hugs SecretH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela