SecretH

This is a secret acount about everything from fashion, tv-series, food and gossip !

Moroccan

Publicerad 2015-08-20 18:00:32 i Allmänt,

Hello! Alla har väl hört talas om detta kända märke! Men nu är det iallafall så att jag har testat deras schampo och conditioner, och Jag ska bara säga att resultatet är helt underbart! Mitt hår är mjukt, glansigt, lent och ser friskt och fräscht ut! Moroccanoil har jag inte testat ännu men som jag vet så är den minst lika bra också, och Jag tycker att alla borde ge dem en chans! Om inte finns det ett annat märke som är helt underbart för håret, "Dr.Organic" tror jag att det hette, provade det i början av sommaren och dem är minst lika bra som moroccan !! 

 Kisses and Hugs SecretH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela