SecretH

This is a secret acount about everything from fashion, tv-series, food and gossip !

Ögonfransar

Publicerad 2015-08-22 21:46:16 i Allmänt, skönhet, smink, tips,

Hello, jag vill gärna dela med mig av lite tips om hur man  kan få friskare och längre ögonfransar.
Alltså innan jag testade dem här sakerna så hade jag seriöst inga ögonfransar alls, alltså dem pekade rakt fram och man såg dem inte ens! Men nu när jag har testat dessa saker så syns dem, dem e längre och har mer volym.
1. Ta olja på dem varje natt, t.ex. vitamin E kapslar (dess olja), castor oil. olivolja funkar men inte lika snabbt och smidigt men det förhindrar i vilket fall ögonfransarna från att gå av, okej visst, ögonfransar faller av men oljor förhindrar att dem faller av på ett inte naturligt sätt!
2. Att massera ögonen ger blodcirkulation och det är så sjukt skönt efter en lång dags hårt arbete på jobb eller skola!
3. Petroleum jelly (vasselin) funkar också, eftersom det är tjockt och återfuktar och skyddar dina ögonfransar, och även förhindrar dem för o falla av på onaturligt vis! Vasselin är de metod jag använt mig mest av! Först och främst för att det funkar bäst för mig och sen för att det är sjukt billig att köpa en stor burk med vasselin!!
 
Det var allt för nu, kommentera gärna vad ni har för tips för att få ögonfransarna att växa!
 
Kisses and Hugs SecretH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela