SecretH

This is a secret acount about everything from fashion, tv-series, food and gossip !

Perfumes

Publicerad 2015-08-18 13:51:28 i Allmänt, parfymer,

Hej alla, jag tänkte börja skriva på svenska eftersom detta är en svensk bloggplats. If there's someone who can't read swedish, comment down below and maybe i'll start writing in english again. 
Iallafall, detta är 2 parfymer jag tycker luktar så gott! Det finns fler som jag kommer visa men detta är 2 av dem
Juicy couture är ett väldigt känt märke, deras parfymer luktar väldigt fräscht och man känner sig väldigt vuxen! 
Versace är också ett känt märke, dess lukt är lite svår att beskriva men den luktar väldigt fräscht den med! Det är en parfym som Jag verkligen rekommenderar ! 

Kisses and hugs, SecretH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela