SecretH

This is a secret acount about everything from fashion, tv-series, food and gossip !

Väskor

Publicerad 2015-08-22 22:00:35 i Allmänt, parfymer,

Hello, alla mina kompisar snackar om vilket märke på väskor som är finast ju nu, enligt mig är det Louis Vuitton, Michael Kors och Guess! Jag tog inte med Louis Vuitton väskan på bild för alla vet väl hur den originella väskan från det märker ser ut, och såklart är den väskan finast också! Men nu har jag bilder på 4 väskor, och Jag skulle vilja att ni skrev i kommentarerna vilken väska ni tyckte var finast!

Först har vi en LONGCHAMP väska, alla har nästan sånna typ haha. 
Sen MICHAEL KORS, den som nästan alla har, Jet Set Black! 
Den beiga är från VALENTINO, jag såg den när Jag var i Paris, fin men kanske inte min smak! 
Sen sist så har vi GUESS, hittade ingen bild på väskan jag tycker är finast så nöjde mig med en lite mindre fin väska på bild! 

Kommentera gärna tackk!! 

Kisses and Hugs SecretH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela