SecretH

This is a secret acount about everything from fashion, tv-series, food and gossip !

Youtubers

Publicerad 2015-08-21 13:09:26 i Allmänt, parfymer,

Hello, som ni inte ännu vet men Jag berättar nu så är jag besatt av att kolla videos på youtube, allt från mat till skönhets relaterat! 
Det här är tips på 3 av mina favorit youtubers! 

Först har vi Shaaanxo, hennes videos är bara skönhets relaterat, hauls, makeup tutorials, lipswatches och mycket mer!

Sen har vi Rclbeauty101, hon har nästan inga riktiga smink videos, hon har mer tips, DIYS videos och Girls vs Guys och sånna saker! Hon är sjukt rolig och med henne kan man börja dagen med ett skratt! (: 

Sen till sist så har vi MyLifeAsEva, hon är nog topp 2 favoriter! Hon är såå sjukt rolig! Hon har alla sorters videos, från mat, fitness, mode, hauls, DIYS, till smink och en musik video! Hon galen, på ett absolut jätte bra sätt! XD 

Men det var allt för nu och Jag hoppas att ni kollar på någon av deras videos! 

Kisses and Hugs SecretH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela